Κρήτη

Ρέθυμνο: Oμόφωνο ψήφισμα διαμαρτυρίας για τη μοριοδότηση των σχολείων

Ρέθυμνο: Oμόφωνο ψήφισμα διαμαρτυρίας για τη μοριοδότηση των σχολείων

Τη διαμαρτυρία τους εξέφρασαν ομόφωνα σε σχετικό ψήφισμα οι διευθυντές των σχολείων του Ρεθύμνου.

A-
A+
11/01/2018 | 9:49

Τη διαμαρτυρία αλλά και την αγωνία τους εξέφρασαν ομόφωνα σε σχετικό ψήφισμα οι διευθυντές των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Π.Ε Ρεθύμνου για την προτεινόμενη μοριοδότηση των σχολείων του νομού, όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Η μοριοδότηση αυτή, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωσή τους, φανερώνει άγνοια των τοπικών συνθηκών και ιδιαιτεροτήτων του καθενός από τα επαρχιακά σχολεία (δυσμενείς υψομετρικές, συγκοινωνιακές, κοινωνικές και παιδαγωγικές παράμετροι) που επηρεάζουν τις συνθήκες διαβίωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού και την ποιότητα του προσφερόμενου διδακτικού έργου.

Η πρόταση του ΥΠ.Π.Ε.Θ, όπως επισημαίνουν στην ανακοίνωσή τους, είναι προβληματική και ως προς την ορθολογική κατανομή των μορίων ανάμεσα στα σχολεία της Π.Ε. Ρεθύμνης και θα επιτείνει τα προβλήματα υποστελέχωσης και συνολικότερης υποβάθμισης που αντιμετωπίζουν ειδικά τα περιφερειακά σχολεία. Αντί να ενισχυθούν τα σχολεία αυτά, υπονομεύονται διαρκώς ώστε το κλείσιμό τους σε ένα επόμενο κύμα συγχωνεύσεων να εμφανιστεί ως αναπόφευκτο.

Συγκεκριμένα, επισημαίνουν: «Θεωρούμε ότι η απόφαση αυτή πρέπει να επανεξεταστεί αφού ληφθεί υπ’ όψιν η εισήγηση του ΠΥΣΔΕ Π.Ε. Ρεθύμνης (Πράξη 5η/04-04-2017) η οποία είχε βασιστεί στην πρόταση της ΕΛΜΕΡ και του Σύλλογου Δασκάλων Ρεθύμνου.

Η εισήγηση αυτή συνοψιζόταν στα εξής:
Α) Να γίνει αύξηση των Μορίων Δυσμενών Συνθηκών των σχολείων της πόλης του Ρεθύμνου, λόγω της έλλειψης άμεσης ακτοπλοϊκής και αεροπορικής διασύνδεσης με την ηπειρωτική Ελλάδα.

Β) Να γίνει αναλογική αύξηση των Μορίων Δυσμενών Συνθηκών των επαρχιακών σχολείων της περιφέρειάς μας, επειδή χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερες κοινωνικές συνθήκες αλλά και αυξημένες παιδαγωγικές ανάγκες, ώστε να δοθούν κίνητρα στους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς να παραμένουν στα σχολεία αυτά για περισσότερα χρόνια, πράγμα που θα συμβάλει στην ομαλή λειτουργία τους οργανωτικά και παιδαγωγικά καθώς και στην αντιμετώπιση της αυξημένης μαθητικής διαρροής».
Το ψήφισμα υπογράφουν:

Αλεξανδρίδου Μαίρη – Γυμνάσιο Περάματος
Βασιλόπουλος Νικόλαος – Ε.Κ. Ρεθύμνου
Βασσάκη Ελισάβετ – Γυμνάσιο Κράνας
Βασσάλος Ευάγγελος – ΓΕΛ Περάματος
Γαζανός Ιωάννης – Γυμνάσιο Πανόρμου
Γιακουμάκης Αριστείδης – 2ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου
Γραμματίκα Στέλλα – 2ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου
Δασκαλάκης Βαρδής – Εσπερινό ΕΠΑΛ
Ηλιακάκη-Σταυριδάκη Ευαγγελία – Εσπερινό ΓΕΛ
Ζησινάκη Αθηνά – 1ο ΓΕΛ Ρεθύμνου
Θωμαδάκη Θεονύμφη – Γυμνάσιο Κοξαρές
Καμπακίδη Σοφία – ΓΕΛ Φουρφουρά
Κανιολάκης Ιωάννης – ΓΕΛ Ατσιπόπουλου
Καουρμά Μαρία – ΓΕΛ Πανόρμου
Κουρρή Ελένη – Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο
Μανταδάκης Στυλιανός – ΓΕΛ Επισκοπής
Μαραγκάκης Μανούσος – 2ο ΓΕΛ Ρεθύμνου
Μαρκαντές Ιωάννης – Πειραματικό Γυμνάσιο Π.Κ.
Μοσχονάς Νικόλαος – ΕΕΕΕΚ Ρεθύμνου
Μπαγκέρη Μαίρη – ΓΕΛ Ανωγείων
Νικηταράς Κωνσταντίνος – Γυμνάσιο Επισκοπής
Παδουβά Μαρία – Γυμνάσιο Γαράζου
Παπαδάκις Ευάγγελος – 1ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου
Παπατριανταφύλλου Ειρήνη – 5ο Γυμνάσιο (Σταυρωμένος)
Πετρακάκη Αναστασία – 3ο ΓΕΛ Ρεθύμνου
Προύσαλης Γεώργιος – 4ο ΓΕΛ (Σταυρωμένος)
Ραφτάκης Σπυρίδων – Μουσικό Γυμνάσιο
Ροδοπούλου Ξανθή – ΓΕΛ Σπηλίου
Σειραγάκη Ευαγγελία – 1ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου
Στασινού Δήμητρα – Γυμνάσιο Ανωγείων
Σταυριδάκη Μαρία-Μαγδαληνή – Γυμνάσιο Συβρίτου
Συκιώτη Φλωρέττα – 4ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου
Τζεκάκης Νικόλαος – ΕΠΑΛ Γαράζου
Τσικιντίκου Δέσποινα – Γυμνάσιο Σπηλίου
Τυροκομάκης Νικόλαος – Γυμνάσιο Φουρφουρά
Φωτάκης Μιχαήλ – 3ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου
Φωτεινάκης Γεώργιος – Πειραματικό Λύκειο Π.Κ.
Φωτοπούλου Ελένη – Γυμνάσιο Ατσιπόπουλου

Το apopsilive.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις και τα παράπονα τους μέσα από την ιστοσελίδα μας, καθώς θεωρούμε ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να το κάνει ελεύθερα. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά γιατί δεν θα εγκρίνονται προς δημοσίευση.