Αυτοδιοίκηση

Με επιτυχία οι Ημέρες Ενέργειας 2016

Με επιτυχία οι Ημέρες Ενέργειας 2016

Με την υποστήριξη της σχολικής επιτροπής του Δήμου.

A-
A+
16/06/2016 | 9:41

Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι τέσσερις Ημέρες Ενέργειας του Δήμου Χερσονήσου σε τέσσερα Δημοτικά Σχολεία [Δημοτική Ενότητα Γουβών, Χερσονήσου, Μαλίων, Επισκοπής] , με την υποστίριξη της σχολικής επιτροπής του Δήμου, η οποία για άλλη μια φορά έδειξε έμπρακτα το ενδιαφέρον της και το όραμά τη στον ευαίσθητο τομέα της Παιδείας.

 

Συγκεκριμένα η πρώτη Ημέρα Ενέργειας, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 Ιουνίου, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Γουρνών, η οποία έλαβε χώρα στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Δήμου Χερσονήσου (εντός της ΠΑΒΓ). Στην παρούσα εκδήλωση συμμετείχε η 4η, 5η και 6η τάξη με 80 παιδιά. H δεύτερη ημέρα Ενέργειας, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Ιουνίου στο Δημοτικό σχολείο Χερσονήσου. Στην εν λόγω ημέρα, συμμετείχαν 100 παιδιά, της 4ης, 5η, 6ης τάξης. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η τρίτη Ημέρα Ενέργειας την Τετάρτη 8 Ιουνίου, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μαλίων για όλες τις τάξεις του Δημοτικού (180 παιδιά).Η τελευταία Ημέρα Ενέργειας στα δημοτικά σχολεία του Δήμου Χερσονήσου, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 10 Ιουνίου,  στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής για όλες τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου (80 παιδιά).

Εισηγητές ήταν η  Δρ. Σοφία Υφαντή, Μηχανολόγο και Μιχαήλ Τζαγάκη, MSc Hλεκτρολόγο Μηχανικό, για την παρουσίαση τους  με τίτλο Εξοικονόμηση Ενέργειας. Επιπρόσθετα ευχαριστούμε θερμά την Δρ. Όλγα Χρήστου, Χημικό Μηχανικό για την παρουσίαση της με τίτλο Σύγχρονα Περιβαλλοντικά προβλήματα & Επίδειξη Κατασκευών από Ανακυκλώσιμα Υλικά. Συμπληρωματικά, στο πλαίσιο των Ημερών Ενέργειας πραγματοποιήθηκε βιντεοπροβολή για την καινοτόμο πρακτική ‘Πράσινη Στέγη’ του Δήμου Χερσονήσου.

Συγχρόνως, σε κάθε τάξη σχολείου, πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός ζωγραφικής γύρω από το γνωστικό πεδίο της εξοικονόμησης Ενέργειας, και οι διακριθέντες παρέλαβαν ένα ‘πράσινο παιχνίδι’, με μόνη υποχρέωση τους να παρουσιάσουν το παιχνίδι στους συμμαθητές τους προκειμένου να ενισχυθεί η αλληλεπιδραστική γνώση των παιδιών σε ενεργειακά θέματα.