Νότια Κρήτη

Από το εργοτάξιο …στον υπό κατασκευή δρόμο και στις εναλλακτικές λύσεις

Από το εργοτάξιο …στον υπό κατασκευή δρόμο και στις εναλλακτικές λύσεις

Σε 1,5 μήνα θα είναι έτοιμες οι μελέτες για τον παράλληλο δρόμο που θα εξυπηρετεί τα χωριά του Ρούβα

A-
A+
27/09/2017 | 15:07

Πεζοπορία προέβλεπε μεταξύ άλλων το σημερινό πρόγραμμα για το κλιμάκιο των μηχανικών, των αιρετών του Δήμου Γόρτυνας και της Περιφέρειας Κρήτης, αλλά και των κατοίκων της Γέργερης, που αυτή την ώρα εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα και τις εναλλακτικές προτάσεις, που έχουν πέσει στο τραπέζι, ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα που προκύπτει με το κλείσιμο του δρόμου Γέργερη- Αγία Βαρβάρα, για την ολοκλήρωση των εργασιών του νέου οδικού άξονα Ηράκλειο- Μεσαρά.

Ο Δήμαρχος Γόρτυνας, Ν. Σχοιναράκης, ο Δ/ντης του ΟΑΚ κ. Αγαπάκης, ο βουλευτής Σ. Βαρδάκης, η π.σ. Έφη Κουτεντάκη και φορείς της Γέργερης σε αυτοψία για τον παράλληλο δρόμο

Ο νέος δρόμος είναι εντυπωσιακός, όπως άλλωστε φαίνεται και στις σχετικές φωτο, που τραβήχτηκαν πριν από λίγο, όπου παρουσιάζεται η νέα χάραξη του δρόμου και οι εργασίες που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη για την κατασκευή του.

Στη φωτο διακρίνεται καθαρά και ο παράλληλος δρόμος που βρίσκεται κάτω από το νέο οδικό άξονα, σημείο στο οποίο μετέβη το κλιμάκιο προκειμένου να εξεταστεί κατά πόσο είναι εφικτό να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος αυτός, προκειμένου να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις στην περιοχή των χωριών του ορεινού Ρούβα ( Γέργερη, Πανασός, Νίβρυτος) αλλά και προς το Ζαρό και την Αγία Βαρβάρα.

Πανοραμική φωτο, όπου φαίνεται από ψηλά ο νέος- υπό κατασκευή οδικός άξονας- και ο παράλληλος-εργοταξιακός δρόμος που θα δώσει λύση στο πρόβλημα.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε το “apopsilive.gr” η συνάντηση δείχνει να έχει καταλήξει σε εποικοδομητική πρόταση που τυγχάνει της αποδοχής και των τοπικών φορέων και της δημοτικής αρχής. Συγκεκριμένα η πρόταση που δείχνει να επικρατεί από τη σημερινή σύσκεψη είναι αυτή της κατασκευής του παράπλευρου δρόμου, που στην ουσία πρόκειται για έναν εργοταξιακό δρόμο τον οποίο χρησιμοποιούν σήμερα τα μηχανήματα της εργολήπτριας εταιρείας. Ο δρόμος αυτός με τις κατάλληλες εργασίες θα διαπλατυνθεί, ώστε να λάβει μέγιστο πλάτος τα 5,5 με 6 μέτρα και εφόσον ξεπεραστεί και ένα εμπόδιο που υπάρχει μέχρι στιγμής και που αφορά μια ιδιοκτησία για την οποία δεν υπάρχει η σύμφωνη γνώμη να παραχωρηθεί- εκτιμάται όμως ότι και εκεί τελικά θα υπάρξει η υπογραφή του ιδιοκτήτη- ο δρόμος αυτός θα σημανθεί και θα δοθεί κανονικά στην κυκλοφορία για τα Ι.Χ. και τα μικρά φορτηγά αυτοκίνητα.

Προς την κατεύθυνση αυτή κινήθηκαν όλες οι πλευρές μετά και την αμετακίνητη θέση της δημοτικής αρχής του Δήμου Γόρτυνας να βρεθεί βιώσιμη και ασφαλής λύση και να μην κλείσει ο δρόμος στις 30 του μηνός, αποκόπτοντας τη Γέργερη από την Αγία Βαρβάρα.

Όπως δεσμεύτηκε και ο Διευθυντής Τεχνικών Έργων του ΟΑΚ κ. Αγαπάκης θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι μελέτες του νέου παράλληλου δρόμου να είναι έτοιμες σε 1,5 μήνα, ώστε να δοθεί ο δρόμος σε κυκλοφορία το ταχύτερο δυνατόν. Δόθηκε μάλιστα προφορική εντολή στην εργολήπτρια εταιρεία να προχωρήσει άμεσα στην σύνταξη των σχετικών μελετών, ώστε να μην χάνεται χρόνος.

Μέχρι τότε η εργολήπτρια εταιρεία δεσμεύτηκε ότι δεν θα προχωρήσει στο κλείσιμο του δρόμου Γέργερη- Αγία Βαρβάρα, ένα γεγονός το οποίο την τελευταία εβδομάδα είχε προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στην τοπική κοινωνία, στο Δήμο αλλά και σε γονείς, εκπαιδευτικούς και επιχειρηματίες της περιοχής.