Νότια Κρήτη

Έλληνας και Μεσσαρίτης ο δημιουργός της διεθνούς  viral καμπάνιας της Europol που συγκλονίζει

Έλληνας και Μεσσαρίτης ο δημιουργός της διεθνούς viral καμπάνιας της Europol που συγκλονίζει

Μας αφορά όλους.

A-
A+
23/06/2017 | 16:36

Της Φένιας Μοσχονά

Το apopsilive.gr έχει τη χαρά να φιλοξενεί σε μια αποκλειστική συνέντευξη το Στέλιο Αλεξανδράκη,  έναν από τους νέους χαρισματικούς Έλληνες σκηνοθέτες,με Μεσαρίτικη καταγωγή.

Ο ίδιος, γεννήθηκε στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας στο Λονδίνο αναλαμβάνοντας διαφημιστικά σποτ. Οι τελευταίες του δουλειές που τον έφεραν πίσω στην Κρήτη, ήταν το νερό Ζαρός αλλά και για το βίντεο της διεθνούς καμπάνιας της Europol η οποία είναι Viral σε διεθνές επίπεδο, σχετικά με το σεξουαλικό εκβιασμό μέσω ίντερνετ. Το βίντεο έχει κοινοποιηθεί στη σελίδα της ελληνικής αστυνομίας κάνοντας απίστευτα views και share.

Ζητήσαμε από το Στέλιο να μας μιλήσει για τη δουλειά του καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ανέλαβε με τους συνεργάτες του αυτή την καμπάνια και μας είπε:

«Η ιδέα και το σενάριο ήρθαν από την Ευρωπαϊκή Αστυνομία (Europol) σε μια πρωτοβουλία της να ρίξει φως στο πολύ ευαίσθητο θέμα του διαδικτυακού σεξουαλικού εκβιασμού (sextortion). Τα τελευταία χρονιά παρατηρείται πολύ μεγάλη αύξηση κρουσμάτων, με το μεγαλύτερο ποσοστό των θυμάτων να είναι παιδία από 13 έως 18, πράγμα που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος.

Έτσι, μέσα από διαγωνισμό ανάμεσα σε διαφορές ευρωπαϊκές εταιρείες παράγωγης, η Europol κατέληξε να εμπιστευτεί την indigoview για να υλοποιήσει το όραμα της. Γεγονός πολύ σημαντικό για την Ελλάδα και ιδιαίτερα για τη Κρήτη, αφού αποδεικνύει ότι η ποιότητα δε βρίσκεται μονό στις μεγάλες μητροπόλεις. Η παράγωγη της ταινίας έγινε στα Χάνια με ερασιτέχνες ηθοποιούς διαφόρων εθνικοτήτων».

Για άλλες δουλειές του που αφορούν κυρίως την Κρήτη:

«Από τον Ιούλιο του 2014 που αποφοίτησα από το τμήμα κινηματογράφου Θεσσαλονίκης συνεργάζομαι με την indigo view του Θοδωρή Παπαδουλάκη και την L&O advertising του Οδυσσέα Νάθενα.  Εκτος από τη τελευταία δουλειά της Europol, έχω σκηνοθετήσει διαφημίσεις για το νερό Ζαρός, την περιφέρεια Κρήτης και το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το ΕΣΠΑ και τον ΕΝΙΣΑ (Ευρωπαϊκός Οργανισμό για την Ασφάλεια Δικτύων και Πληροφοριών)».

Για τα συναισθήματά του βλέποντας την τελική του δουλειά:

«Για να είμαι ειλικρινής, δε νιώθω και πολλά βλέποντας τις δουλειές μου. Χρειάζονται τόσες πολλές ώρες να δεις και να ξαναδείς ένα έργο μέχρι να ολοκληρωθεί, που χάνεις την αίσθηση και την αντικειμενικότητα σου σιγά-σιγά. Το αποτέλεσμα είναι να προσπαθείς να βιώσεις τα συναισθήματα που προκαλεί η δουλειά σου μέσα από τις εντυπώσεις των θεατών και να εύχεσαι ότι έκανες ότι καλύτερο μπορούσες».

Το blog του Στέλιου Αλεξανδράκη: http://steliosalexandrakis.com/

Δείτε το βίντεο:

Σκηνοθεσία / Μοντάζ: Stelios Alexandrakis
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Theo Papadoulakis
Σενάριο: Europol, Stelios Alexandrakis
Παραγωγή: Dimitris Xenakis
Διεύθυνση Παραγωγής: Nikos Triantafyllou
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Skufidis Yorgo
Βοηθός σκηνοθέτη: Nikki Ellinikaki
Ενδυματολόγος: Mikela Papadoulaki
Οπερατέρ: George Pada
B’ Κάμερα: Argyris Koul
Σκηνογράφος: Γιώργος Μαυρεδάκης
Colour Correction/Visual Effects: Manolis Kolokotronis
Μουσική: Giannis Christodoulopoulos
Ήχος: Kostas Abides
Βοηθός Παραγωγής: Αχιλλέας Βαλεράς
Επικοινωνία με πελάτη: Astrid Bluemlein
Παραγωγή Indigo View 2017