Νότια Κρήτη

Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τα προβλήματα των σχολείων του Δήμου Φαιστού

Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τα προβλήματα των σχολείων του Δήμου Φαιστού

Μαθήματα για τρεις ώρες σε σχολεία του δήμου Φαιστού.

A-
A+
08/10/2018 | 14:52

Ομόφωνο ψήφισμα διαμαρτυρίας για τα προβλήματα των σχολείων του Δήμου Φαιστού, προς το Υπουργείο Παιδείας, την Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης, τους Βουλευτές Ηρακλείου και την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέστειλε ο Δήμος Φαιστού, με το οποίο απαιτεί να αντιμετωπιστούν τα σοβαρότατα προβλήματα που έχουν προκύψει καθώς και να αναθεωρηθούν αποφάσεις που οδηγούν τα σχολεία του Δήμου στην απαξίωση.

Το ψήφισμα διαμαρτυρίας:

“Για άλλη μια χρονιά το σχολικό έτος ξεκίνησε με πολλά προβλήματα που δυστυχώς συνεχίζονται παρότι βρισκόμαστε στον δεύτερο μήνα λειτουργίας του σχολικού έτους .

Πιο συγκεκριμένα 1) τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία της περιφέρειας και ειδικά στον δήμο μας κυμαίνονται σε ποσοστό από 30% έως και 80% με αποτέλεσμα ορισμένες σχολικές μονάδες ( Γυμνάσιο Ζαρού – ΕΠΑΛ Μοιρών ) να μην μπορούν να λειτουργήσουν ούτε 2-3 διδακτικές ώρες καθημερινά .

  • Η νέα μοριοδότηση του Υπουργείου Παιδείας που ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβρη ουσιαστικά αφαιρεί κάθε κίνητρο δήλωσης προτίμησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία του ΖΑΡΟΥ , ΠΟΜΠΙΑΣ και ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ που είναι πιο μακριά σε χιλιομετρική απόσταση από τα υπόλοιπα σχολεία της ενδοχώρας του Νομού ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ .
  • Τέλος η μη έγκριση της ειδικότητας << ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ >> στο ΕΠΑΛ Μοιρών παρότι υπάρχει ο απαιτούμενος από τον νόμο αριθμός μαθητών έχει δημιουργήσει μεγάλο προβληματισμό και αναταραχή στο σχολείο ( μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικούς ) το οποίο τελεί υπό κατάληψη και στάση μαθημάτων από τις 4-10­2018 .

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΕΝΤΟΝΑ προς κάθε κατεύθυνση ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΡΗΤΗΣ , ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να αντιμετωπιστούν τα σοβαρότατα προβλήματα που έχουν προκύψει καθώς και να αναθεωρηθούν αποφάσεις που οδηγούν τα σχολεία του δήμου ΦΑΙΣΤΟΥ στην απαξίωση και τον ευτελισμό της εκπαίδευσης όπου οφείλουμε να παρέχουμε ακέραια και αποτελεσματικά στους μαθητές μας.”