Τουρισμός

Δείτε το μέλλον στα ταξίδια και τον τουρισμό

Δείτε το μέλλον στα ταξίδια και τον τουρισμό

Εικονική πραγματικότητα, smartphone και τεχνητή νοημοσύνη τα νέα εργαλεία.

A-
A+
13/06/2016 | 13:42

Σημαντικές τάσεις, οι οποίες αναμένεται να επικρατήσουν σε εύρος 5ετίας και να αλλάξουν το πρόσωπο των ταξιδίων του μέλλοντος, αποκαλύπτει έκθεση που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ITT στο Τελ Αβίβ.

Η έκθεση προμηνύει ότι ο τρόπος που ο ταξιδιώτης θα επιλέγει προορισμό, τον τρόπο μεταφοράς και άλλα χαρακτηριστικά του ταξιδιού, θα μεταβληθεί ριζικά.

Σύμφωνα με την έκθεση «Κοιτάζοντας προς το Μέλλον – το μέλλον στα ταξίδια και στον τουρισμό», την οποία συνέταξε ο οικονομολόγος Graeme Leach, ο τουρισμός είναι μία από τις ελάχιστες βιομηχανίες στις οποίες συμμετέχουν τόσο έκδηλα όλα τα χαρακτηριστικά του μέλλοντος, όπως η εικονική πραγματικότητα, τα smartphone, οι φορητές συσκευές και η τεχνητή νοημοσύνη.

Μέχρι το 2017, αναφέρει ο Leach, το 30% της αξίας των ταξιδίων από το διαδίκτυο αναμένεται να δημιουργείται από κινητές συσκευές, ενώ  προβλέπει ακόμα την πιθανότητα σε 3 χρόνια από τώρα να εξαπλωθούν οι τεχνητές διεπαφές αντικαθιστώντας τα smartphones.

Μάλιστα, η σουηδική Ericsson εκτιμά ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι πιθανό να εξαπλωθεί σε πολλές κοινές δραστηριότητες, όπως η αναζήτηση στο διαδίκτυο, η λήψη ταξιδιωτικών συμβουλών και η χρήση προσωπικών συμβούλων.

Έτσι, σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές θα αντλούν πληροφόρηση από άλλες πηγές. Μέχρι το 2020, εξειδικευμένοι «έξυπνοι» πράκτορες και εικονικοί προσωπικοί σύμβουλοι θα διαχειρίζονται αυτόνομα το 40% των αλληλεπιδράσεων με το κινητό.

SPACE TOURISTS
Ταξιδεύοντας στο διάστημα

Ενώ στο Ντουμπάι ανακοινώθηκε η κατασκευή του μεγαλύτερου υποβρύχιου ξενοδοχείου στον κόσμο (Water Discus Hotel) και στη Νορβηγία το πρώτο επιπλέων ξενοδοχείο στην Ευρώπη (Krystall), στα επόμενα 2 χρόνια αναμένεται να γίνουν δοκιμές για διαμονή στο διάστημα ώστε να λειτουργήσει ξενοδοχείο για πλούσιους στον διεθνή διαστημικό σταθμό!

Παράλληλα με τις αλλαγές αυτές, αναμένεται να μεταβληθεί και ο ρόλος του τουριστικού πράκτορα. Σύμφωνα με την έκθεση, μέσα σε λίγα χρόνια τα social media θα αναλάβουν τη διαχείριση των συστημάτων κράτησης, των μηχανών αναζήτησης και των τουριστικών πρακτόρων. Ήδη, το 85% των χρηστών χρησιμοποιούν τα social media για να κάνουν αγορές.

Το απίστευτο ξενοδοχείο
Το απίστευτο υποβρύχιο ξενοδοχείο

Η λειτουργία ενός τουριστικού πρακτορείου στα social media είναι ρεαλιστική, ανέφερε στο συνέδριο ο πρώην επικεφαλής του τμήματος ψηφιοποίησης της Thomas Cook, Marco Ryan. Ωστόσο, ο ανεξάρτητος πράκτορας Harv Sethi, εκτιμά ότι η εικονική πραγματικότητα μπορεί να είναι απλώς ένα εργαλείο στα χέρια του πράκτορα, ο οποίος προσφέρει προϊόντα με γνώση και εμπειρία, και η αξία του βρίσκεται στις συμβουλές που προσφέρει στον ταξιδιώτη.

Πηγή: tornosnews.gr