Κόσμος

Οι… «ψηφιακοί ταξιδιώτες»

Οι… «ψηφιακοί ταξιδιώτες»

Το 81% των ταξιδιωτών αναζητά κριτικές άλλων ταξιδιωτών στο διαδίκτυο.

A-
A+
21/11/2017 | 13:05

Όλο και μεγαλύτερο ρόλο διαδραματίζουν τα ψηφιακά εργαλεία για τους σύγχρονους ταξιδιώτες, πριν αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Αυτό επιβεβαιώνει η έρευνα Digital Traveler της Travelport, η οποία αναδεικνύει την ανάγκη της παγκόσμιας βιομηχανίας ταξιδίων και φιλοξενίας- αξίας 7,6 τρισεκατομμυρίων Δολαρίων- να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες απαιτήσεις των «ψηφιακών ταξιδιωτών», προσφέροντας σχετικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, κατά τον προγραμματισμό ταξιδιού:

-το 81% των ταξιδιωτών χρησιμοποιεί κριτικές άλλων ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση

-το 47% χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση με εφαρμογές όπως οι Amazon Echo και Google Home στην αναζήτηση-

το 25% των ατόμων άνω των 55 ετών, χρησιμοποιεί έξυπνα κινητά τηλέφωνα για την αναζήτηση.

Κατά τη διαδικασία κράτησης ταξιδιού…

-το 33% των ταξιδιωτών κάνει κράτηση μέσω κινητού

-το 61% αποφεύγει τα ξενοδοχεία με χρέωση WiFi

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού…

-το 70% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι οι ψηφιακές κάρτες επιβίβασης διευκολύνουν πολύ τα ταξίδια

-το 60% νιώθει ότι η καλή ψηφιακή εμπειρία είναι σημαντικό κριτήριο για την επιλογή αερομεταφορέα

-το 44% βασίζεται στο κινητό τηλέφωνο όταν έχει φθάσει στον προορισμό.

Άφιξη

Όταν φθάσουν στον προορισμό:

-Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 16 διαφορετικές κατηγορίες εφαρμογών

-το 75% συντάσσουν κριτικές στο διαδίκτυο.

Συμπερασματικά, καταγράφεται μια σχέση… «αγάπης-μίσους» με τις ψηφιακές συσκευές, με το 60% να αναφέρει ότι θα αισθανόταν χαμένος/-η χωρίς κινητό τηλέφωνο και το 43% ότι στις διακοπές θα διακόψει την επαφή με τον ψηφιακό κόσμο.