Υγεία

Οι 10 τροφές που κρύβουν το μυστικό της μακροζωίας

Οι 10 τροφές που κρύβουν το μυστικό της μακροζωίας

Πάντα ψάχνουμε τρόπους να παραμένουμε νέοι και υγιείς αλλά και να κατακτήσουμε τη μακροζωία

A-
A+
16/04/2018 | 23:19

Πάντα ψάχνουμε τρόπους να παραμένουμε νέοι και υγιείς αλλά και να αποκτήσουμε μια μακριά και καλή ποιοτικά ζωή.

10 τροφές για να ζήσετε περισσότερα χρόνια

 

Πάμε να δούμε ποιες είναι αυτές οι τροφές που πρέπει να προσθέσουμε στο διαιτολόγιό μας αν θέλουμε να ανακαλύψουμε το μυστικό της μακροζωίας

Φάβα

Τα πράσινα και κίτρινα όσπρια, ολόκληρα ή μαγειρεμένα, ως κύρια τροφή της μεσογειακής δίαιτας, μπορούν να επιβραδύνουν το γήρας σε κυτταρικό επίπεδο, σύμφωνα με έρευνα του BMJ. Οι φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά τους δίνει τη δύναμη της μακροζωίας.

Καρύδια

 

Οι άνθρωποι που τρώνε ξηρούς καρπούς και κυρίως καρύδια, τρεις φορές την εβδομάδα ή περισσότερο, απολαμβάνουν 2-3 χρόνια ζωής παραπάνω, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο BMC Medicine. Οι καρποί μειώνουν τον κίνδυνο του καρκίνου και των καρδιακών νοσημάτων, τους δύο μεγαλύτερους κινδύνους που αντιμετωπίζουμε γερνώντας. Ακόμη, τα καρύδια σε κάνουν πιο έξυπνο.

Πρωτεΐνη λαχανικών

Μερικά γεύματα χωρίς κρέας την εβδομάδα μπορούν να αυξήσουν τον χρόνο ζωής σου. Αν προσθέσεις λαχανικά, που είναι πηγές πρωτεΐνης, στο γεύμα σου, αυξάνεις τη διάρκεια ζωής σου, ειδικά αν έχεις προβλήματα με τα νεφρά σου. Κινόα, ρύζι, φασόλια, σόγια, τοφού και σίκαλη είναι μερικές τροφές που έχουν όση πρωτεΐνη έχει το κρέας ενώ παίρνεις τις απαραίτητες θρεπτικές ουσίες από τις φυτικές ίνες, τις βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία.

Καρότα

Τα καρότα όχι μόνο σου δίνουν μακροζωία αλλά σε κάνουν να είσαι και πιο ελκυστική! Γι’ αυτό ευθύνονται τα συστατικά που δίνουν στο καρότο το πορτοκαλί του χρώμα. Δύο σε ένα.

Σαρδέλες

Τα λιπαρά οξέα Ω3 έχουν πολύ ισχυρά οφέλη μακροζωίας ενώ βοηθούν στην μείωση του κινδύνου για καρδιακές νόσους και διαβήτη. Η καλύτερη πηγή είναι οι σαρδέλες. Σου παρέχουν τη μισή ημερήσια αξία σε Ω3 και 400% της ημερήσιας ανάγκης σε Β12, που συνδέονται με τη διάρκεια ζωής. Οι μικρές σαρδέλες, είναι στο πάτο της τροφικής αλυσίδας, πράγμα που κάνει πιο απίθανο να μολυνθούν με τοξίνες.

Σαλιγκάρια

Είναι σημαντική πηγή σιδήρου που μπορούν να προλάβουν την αναιμία και να επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής σου. Μη φοβάσαι να τα φας, είναι πεντανόστιμα.

Καρύδα

Δίαιτα πλούσια σε υγιή λίπη, μειώνουν τη γήρανση του εγκεφάλου, προστατεύοντας το DNA από βλάβες. Το τροπικό αυτό φρούτο μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπινους εγκεφάλους να μείνουν νέοι και υγιείς.

Κρασί και σοκολάτα

Μπορεί να τα θεωρείς guilty pleasure, αλλά μπορούν να σε κάνουν να ζήσεις περισσότερο. Είναι πηγές ρεσβερατρόλης, που αντιστρέφει τα σημάδια γήρανσης. Η μαύρη σοκολάτα και το κόκκινο κρασί είναι ιδανικά γι’ αυτό το σκοπό.

Ρόδι

Οι κόκκινοι καρποί του ροδιού είναι το κλειδί της μακροζωίας, καθώς τα συστατικά του προστατεύουν από τη γήρανση. Ακόμη, είναι ένα γευστικό και υγιεινό σνακ που μπορείς να το βάλεις στο φαγητό ή στο γλυκό σου.

 

bovary.gr

Το apopsilive.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις και τα παράπονα τους μέσα από την ιστοσελίδα μας, καθώς θεωρούμε ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να το κάνει ελεύθερα. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά γιατί δεν θα εγκρίνονται προς δημοσίευση.