Υγεία

7 παράδοξοι τρόποι για να χάσετε κιλά

7 παράδοξοι τρόποι για να χάσετε κιλά

Υπάρχουν και μερικοί ανορθόδοξοι τρόποι για να χάσετε βάρος.

A-
A+
15/05/2016 | 18:49

Το άγχος και η συνεχής ενασχόληση με την δίαιτα και το φαγητό δεν βοήθησε ποτέ κανέναν να αποκτήσει μία υγιή σχέση με το φαγητό, το να χάσετε όμως μερικά κιλά δεν είναι πάντα τόσο δύσκολο όσο φαίνεται!

Υπάρχουν και μερικοί παράδοξοι τρόποι για να χάσετε βάρος και να έχετε πραγματικά αποτελέσματα.

Συγκεκριμένα:

Περιτριγυρίστε τον εαυτό σας με φαγητό
Με αυτό εννοούμε, το καλό φαγητό. Ο δρόμος για μία πιο υγιεινή διατροφή δεν χρειάζεται να έχει περιορισμούς και κλειδωμένα ψυγεία. Γεμίστε το ψυγείο σας με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, πηγές καλών λιπαρών και τρόφιμα που είναι γεμάτα πρωτεΐνη, όπως τα αβγά και τους ξηρούς καρπούς και αντλήστε έμπνευση για να μαγειρέψετε υγιεινά.

Φάτε περισσότερο από αυτά τα φαγητά
Αντί να ανησυχείτε για τις ποσότητες που θα φάτε ή πόσες θερμίδες θα καταναλώσετε κάθε μέρα, καταναλώστε «έξυπνα γεύματα» και τρόφιμα, όπως αυτά που αναφέραμε παραπάνω και μην ανησυχείτε για το αν θα φάτε λίγο παραπάνω. Καλύτερα να τρώτε κάτι που προσφέρει στον οργανισμό σας κάτι ουσιαστικό, παρά να λαμβάνετε κενές θερμίδες.

Σηκώστε βάρη
Εάν θέλετε να χάσετε βάρος, τολμήστε να βάλετε τα δίκιλα βαράκια στην άκρη και να αρχίσετε να σηκώνετε βάρη (είτε είστε άντρες, είτε είστε γυναίκες). Σύμφωνα με έρευνα που έγινε πρόσφατα από το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ έδειξε ότι η σωματική άσκηση που περιέχει βάρη, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Επιπλέον, όσο περισσότερες μυϊκές ομάδες «δουλεύουμε», τόσο αυξάνει και ο μεταβολισμός.

ΧΑΝΩ ΚΙΛΑ

Μην προσπαθείτε να «κάψετε» ό,τι φάγατε στο γυμναστήριο
Είναι σημαντικό να μην χάνετε το κίνητρό σας για να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή να κάνετε οποιαδήποτε σωματική άσκηση, αλλά το να αθλείστε και να πιέζετε το σώμα σας επειδή έχετε φάει παραπάνω δεν θα έχει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Αντί να τρώτε πολύ και να πηγαίνετε κατευθείαν στο γυμναστήριο πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι το σώμα μετά την άσκηση χρειάζεται «καύσιμα».

Πείτε «όχι» στην στέρηση
Με το να αρνείστε στον οργανισμό σας την θερμιδική ενέργεια που χρειάζεται δεν είναι ποτέ η σωστή απάντηση στην απώλεια βάρους. Όταν καταναλώνετε λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα, το σώμα υποφέρει, με αποτέλεσμα ο οργανισμός να μειώνει τον μεταβολισμό. Αυτό σας δυσκολεύει όχι μόνο να χάσετε βάρος, αλλά και να καταφέρετε να διατηρήσετε αυτόν τον τρόπο ζωής για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Εφαρμόστε τον κανόνα 80/20
Φάτε όποτε νιώθετε πεινασμένοι, αφού πρώτα πιείτε νερό, ώστε να βεβαιωθείτε ότι είστε αρκετά ενυδατωμένοι και επικεντρωθείτε στο να έχετε 80% καλά και υγιεινά τρόφιμα στην διατροφή σας. Το υπόλοιπο 20% μπορεί να είναι άλλα πράγματα που λαχταράτε και είναι λιγότερο υγιεινά.

Σταματήστε να το σκέφτεστε συνέχεια
Κανένα νούμερο δεν πρόκειται να καθορίσει την ευτυχία σας ή το αν νιώθετε καλά με τον εαυτό σας. Επικεντρωθείτε στο πως νιώθετε σχετικά με τον τρόπο ζωής σας, την διατροφή, τη σωματική άσκηση που κάνετε και τις συνήθειες που δεν σας ωφελούν και κάντε την απώλεια βάρους μία θετική εμπειρία και όχι μαρτύριο.

Το apopsilive.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις και τα παράπονα τους μέσα από την ιστοσελίδα μας, καθώς θεωρούμε ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να το κάνει ελεύθερα. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά γιατί δεν θα εγκρίνονται προς δημοσίευση.